läs,läs&läs

vi alla påträffat problem. såna tider i livet där allt känns mycket tyngre,  ni vet när man bara vill gräva ner sig själv och aldrig någonsinn komma upp! man längtar tillbaka till när man var liten då allting var så jäkla mycket lättare. man hade inga problem alls nästan.  Men det fungerar inte på det sättet även om man vill. man kan inte spola tillbaka tiden. man måste ta sig upp ur hålan istället. och försöka lösa allt. tänka på allt det positiva istället för det negativa. tänk på alla som alltid finns vid din sida.
inget kan någinsinn göra det bättre än att veta att man har en vän som älskar en.
när jag gick i sjuan kunde jag inte omgås med sånna som inte hade samma sorts omgänge. jag var i ett sånt omgänge där alla hade "status" och det var det ända jag tänkte på. jag blev vän med många som jag tyckte var falska och över huvud taget inte gilla. där kom fram en sjukt unerbar tjej till mig. hon var rolig och allt sånt. men jag ville inte bli vän med henne för att hon hade inte så jätte många vänner och inte alls samma umgänge. efter ett tag lämna jag alla de falska vänner och blev vän med den tjejen. hon är nu mera min bästavän och är det bästa som har hänt mig.
det är bättre att ha få diamanter än fler stenar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0